Lik i garderoben!

Men jag tror jag dör! eller det kanske va lite överdrivet för lite värk och förkylning men en del av mig vill bara gräva ner sig själv.  Det där med storstäda varje vrå och hörn i lägenheten när man är förkyld och förstörd i ryggen va kanske inte den mest ljusa ide jag haft men nu kan jag i allafall ligga och vara sjuk i en ren lägenhet. *ler*
Nu är det så här kul att mitt kylskåp har gått sönder och börjat cirkulera varmluft istället för kyla så allt i mitt kylskåp hade jäst och det luktade som något hade dött där inne,
INGA LIK I GARDEROBEN, HÄR FÖRVARAR VI DOM I KYLSKÅPET!.
Kastat all mat och inväntar nytt kylskåp, men nu är det så att jag hatar att vänta, speciellt på sånt som behövs för att inte röra till vardagens rutiner. *ler* Så jag bestämde mig för att ringa och påmina så snällt om att ett kylskåp faktiskt är livsviktigt , nästan liv eller död grej. Så ringer och en trevlig kille svarar och jag börjar rabbla på * Hej mitt namn är blabla och jag bor blabla jag ville bara ringa och säga att jag gärna skulle vilja ha mitt kylskåp NU!* Tyst en stund i andra sidan av luren ...* jaha men då får du nog ringa din bovärd för jag kan tyvärr inte hjälpa dig med det. Jag tar luren från örat och kollar på skärmen JAG HAR RINGT VÅRDCENTRALEN.
Väntar nog med tålamod på mitt kylskåp till efter helgen. *ler*



Här är någon som vet hur man softar. Älskade ögonsten <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0