ur balans.

Slutat planera, slutat ta en dag i taget. en timme åt gången, ett andetag i minuten. håller andan och hoppar och låter allt bara falla. raserar allt jag en gång var och släpper det jag borde vara.  du kallar mig lycklig och lugn, medans jag känner kaos och förrvirring. ett hjärtslag känns som hundra och någonstans på vägen tror jag att mitt hjärta slets ut. jag är den jag är och lyckas alltid vända på kanten vill du vara en del av det får du leva ur balans. 
 
 
När mörkret faller, på dig
ser jag falska ögon
Jag skadar andra, inte bara mig
Vet du nu var du har mig
Du har inte en chans
Spring för livet, Jag är ur balans
Det här vad du får nu, nåt som inte fanns.




Kommentarer
liborius

gillar texten:)

Svar: tack.
None None

2013-04-05 @ 17:10:28
URL: http://glossfashion.com/liborius/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0