Hata så att det gör ont...

Att hata någon så mycket att det faktiskt gör ont. bortkastad tid och slösad energi. nersmutsade tankar och förhoppningar av något som inte var som precis allt omkring. Trodde du var annorlunda udda och unik, sanningen är att du var precis som alla andra. Kanske var det lika bra att ljuset föll just på dig så sanningen fick sin början medans vi fick en annan vändning av verkligheten. Jag hatar inte dig för den falska människa du är, för det känner jag bara medlidande att du väljer att vara som vem som helst i mängden istället för unik och en på tusen. Jag hatar för att du fick mig tro att du var bättre än så.
 Livet går vidare och medans jag skriver av mig så har jag redan glömt dig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0