helhets perspektiv.

upp och ner dagar, vill men kan inte , kan men vågar inte, vill inte men kan. varianterna är många och metoderna är få. jag vrider och vänder på det men fastnar ändå.Att vilja och göra är två av olika sort, när något så rätt kan kännas så fel och när värmen kan kännas så kall, när ljuset bara är ännu en nyans av mörkt. Känns som allt går åt motsatt håll, jag faller neråt och välden går om, kanske är det världen omkring mig som raseras medans jag klättrar uppåt. Är nog inte så dumt här på botten i alla fall jag slipper strävan, kaos och anpassning och stjärnornas skådespel är vackrare på långt håll så hela bilden kan ses ur ett större perspektiv. 

 
 
På nära håll får man ta en bit i taget här nere kan du se helheten i en bit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0